Obecnie trwa serwis naprawczy systemu sklepowego z zapisami i płatnościami na warsztaty.
Zapisy na warsztaty są możliwe poprzez:

  • Przelew BLIK na numer telefonu: 503 066 432
  • Przelew na konto firmowe: 95 1050 1621 1000 0090 8190 2356

Przepraszamy za niedogodności i dziękujemy za wyrozumiałość.

Regulamin sklepu

§1 POSTANOWIENIA OGÓLNE

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady obowiązujące w Sklepie https://kopalniaswiadomosci.pl/

  2. Klient chcąc dokonać zakupu, jest zobowiązany do zaakceptowania Regulaminu przed sfinalizowaniem Zamówienia.

  3. Sklep internetowy jest dostępny na stronie https://kopalniaswiadomosci.pl/ oraz jest prowadzony przez Sprzedawcę.

  4. Klient może kontaktować się ze Sprzedawcą za pośrednictwem
    e-mail:
    kopalniaswiadomosci@gmail.com oraz numeru telefonu: +48 503 066 432.

§2 DEFINICJE

  1. Sprzedawca – Anna Kaczmarczyk prowadząca działalność gospodarczą pod nazwą KOPALNIA ŚWIADOMOŚCI ANNA KACZMARCZYK z siedzibą w Piekary Śląskie (41-940), ul. Szpaków, nr 21, lok. 5, posiadającą numer NIP: 4980088565 zgodnie z dokumentem wygenerowanym z Centralnej Ewidencji Informacji Gospodarczej.

  2. Klient– osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nie będąca osobą prawną składająca Zamówienie w ramach Sklepu i dokonująca zakupów za pośrednictwem Sklepu.

  3. Konsument – osoba fizyczna zawierająca ze Sprzedawcą umowę w ramach Sklepu.

  4. Przedsiębiorca – osoba fizyczna, osoba prawna i jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której odrębna ustawa przyznaje zdolność prawną, wykonująca we własnym imieniu działalność gospodarczą, która korzysta ze Sklepu.

  5. Przedsiębiorca na prawach konsumenta – przedsiębiorca dokonujący zakupów w Sklepie związanych z prowadzoną przez niego działalnością gospodarczą, ale nie mających dla przedsiębiorcy charakteru zawodowego.

  6. Regulamin– niniejszy Regulamin Sklepu, określający warunki i zasady korzystania ze Sklepu.

  7. Sklep Internetowy– sklep internetowy dostępny pod adresem: https://kopalniaswiadomosci.pl/oferta/
    a także:
    https://kopalniaswiadomosci.pl/warsztaty/

  8. Usługa–usługa dostępna w Sklepie.

  9. Umowa Sprzedaży – umowa sprzedaży Usługi zawarta pomiędzy Sprzedawcą
    a Klientem za pośrednictwem Sklepu.

  10. Kodeks Cywilny – ustawa z dnia 23 kwietnia 1964 roku (Dz.U. Nr 16, poz. 93 ze zm.), dalej jako Kodeks cywilny.

  11. Zamówienie – forma zlecenia przez Klienta przygotowania Usługi o konkretnych parametrach na warunkach wskazanych w niniejszym Regulaminie.

  12. Formularz zamówienia – formularz służący realizacji Zamówienia.

  13. Płatność – opłacenie Usługi.

  14. Dni kalendarzowe – dni tygodnia od poniedziałku do niedzieli.

  15. Zadatek – forma zabezpieczenia rezerwacji Usługi.

§3 USŁUGI DOSTĘPNE W SKLEPIE

  1. W Sklepie dostępne są następujące Usługi odbywające się stacjonarnie:

    1. warsztaty stacjonarne dostępne w zakładce „Warsztaty”,

    2. konsultacje psychologiczne,

    3. ustawienia systemowe,

    4. coaching,

    5. tutoring.

dostępne w zakładce „Oferta”.

  1. Ponadto Klient może również skorzystać z możliwości umówienia się na konsultację, w ramach której będzie świadczona Usługa poprzez zewnętrzną platformę medyczną https://www.znanylekarz.pl korzystając z przycisku „Umów wizytę” znajdującego się na stronie Sprzedawcy: https://kopalniaswiadomosci.pl/.

  2. Każda z dostępnych Usług została opisana przez Sprzedawcę i zawiera szczegóły dotyczące jej przebiegu.

  3. Sprzedawca zastrzega możliwość zmiany planu poszczególnych Usług, jednakże nie będą miały one wpływu na całościowy zakres Usługi i nie będą powodowały zmiany ceny czy jakości Usługi.

  4. W cenę Usługi są również wliczone kawa, herbata oraz przekąski.

  5. Sprzedawca dokłada wszelkiej staranności by Klient uzyskał założone cele jednak nie ponosi odpowiedzialności za ich osiągnięcie.

  6. Sprzedawca odpowiada za należytą staranności przeprowadzanych zajęć podczas świadczonych Usług jednak z uwagi na indywidualne predyspozycje Klientów nie bierze odpowiedzialności za efekty przez nich osiągnięte.

§4 SKŁADANIE ZAMÓWIEŃ PRZEZ KLIENTA

  1. Klient po dokonaniu wyboru konkretnej Usługi, powinien użyć przycisku „Zarezerwuj”, aby przejść do złożenia Zamówienia.

  2. Następnie Klient ma możliwość wybrania opcji:

    1. udziału w warsztacie,

    2. udziału w roli reprezentanta,

    3. zadatku, który jest potwierdzeniem rezerwacji Usługi

których wybranie oznacza obowiązek opłacenia określonej kwoty pieniężnej.

  1. Następnie po kliknięciu „Zamawiam” Klient może użyć przycisku „Kontynuuj zakupy” i dokonać kolejnego Zamówienia lub przejść do Formularza zamówienia wybierając przycisk „Złóż zamówienie”.

  2. Klient wypełnia Formularz zamówienia, w którym wskazuje

    1. imię,

    2. nazwisko,

    3. ulicę i kod pocztowy, miasto,

    4. kraj,

    5. adres e-mail,

    6. numer telefonu,

    7. opcjonalnie dane firmy (nazwę).

  3. Klient może także dodać dodatkowe uwagi do Zamówienia w sekcji „Dodatkowe informacje”.

  4. Następnie przed sfinalizowaniem Zamówienia, Klient jest obowiązany zaakceptować Regulamin oraz wyrazić zgodę na wykonanie w pełni Usług objętych Zamówieniem przed upływem terminu do odstąpienia od umowy zawartej na odległość.

  5. Celem sfinalizowania Zamówienia i tym samym opłacenia go, Klient używa przycisku „Kupuję i płacę”.

  6. Po opłacenia Zamówienia, Klient otrzymuje potwierdzenie w postaci wiadomości e-mail.

  7. Klient otrzymuje również informacje o danych służących opłaceniu Usługi. Dane te znajdują się również w opisie Usługi.

  8. W Sklepie dokonuje się płatności wyłącznie za pośrednictwem przelewu tradycyjnego.

  9. Klient zobowiązany jest do dokonania płatności niezwłocznie, nie później niż w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy. Za dzień zapłaty przyjmuje się dzień uznania rachunku bankowego Sprzedawcy.

  10. Brak wpłaty we wskazanym terminie powoduje anulowanie realizacji Usługi.

  11. Klient korzystający z opcji płatności zadatku dokonuje jego zapłaty na rachunek bankowy Sprzedawcy w terminie do 2 dni kalendarzowych. Pozostała kwota do zapłaty pełnej ceny Usługi, jest regulowana przez Klienta w terminie do 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji Usługi.

  12. Klient może również dokonać złożenia Zamówienia telefonicznie lub pisząc na adres e-mail Sprzedawcy: kopalniaswiadomosci@gmail.com.

§5 REKLAMACJE

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Klientka będącego Konsumentem oraz Przedsiębiorcą na prawach Konsumenta.

  2. Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Klientka za wady Usługi, w szczególności te polegające na jej niezgodności z Regulaminem i opisem.

  3. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres e-mail Sprzedawcy podany w niniejszym Regulaminie.

  4. Sprzedawca odpowiada na kompletną reklamację w terminie do 14 dni od otrzymania reklamacji i informuje Klientkę o dalszym postępowaniu.

  5. Klient może skorzystać z formularza reklamacji stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta, ale nie jest to warunek konieczny.

§6 ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Postanowienia niniejszego paragrafu dotyczą Konsumenta oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta. Wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą są wyłączone.

  2. Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta przysługuje prawo do odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia zawarcia umowy, bez podania przyczyny, poza wyjątkami wskazanymi w ust. 7.

  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, wystarczy złożyć oświadczenie. Można skorzystać z formularza stanowiącego załącznik do niniejszego Regulaminu lub stanowiącego załącznik nr 2 do ustawy o prawach konsumenta.

  4. Sprzedawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni
    od otrzymania oświadczenia Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta o odstąpieniu od umowy, zwrócić wszystkie dokonane przez niego płatności.

  5. Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta, chyba że Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.

  6. Klient może wskazać numer rachunku bankowego, na który Sprzedawca zwróci środki. W każdym przypadku Konsument lub Przedsiębiorca na prawach konsumenta nie ponosi żadnych opłat w związku z tym zwrotem.

  7. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi oraz Przedsiębiorcy na prawach konsumenta w wypadku umowy o świadczenie usług, jeżeli Sprzedawca wykonał w pełni Usługę za wyraźną zgodą Konsumenta lub Przedsiębiorcy na prawach konsumenta, który został poinformowany przed rozpoczęciem świadczenia, że po spełnieniu świadczenia przez Sprzedawcę utraci prawo odstąpienia od umowy.

  8. W przypadku Usługi, której wykonywanie – na wyraźne żądanie Konsumenta – rozpoczęło się przed upływem terminu do odstąpienia od umowy, Konsument, który wykonuje prawo odstąpienia od umowy po zgłoszeniu takiego żądania, ma obowiązek zapłaty za świadczenia spełnionego do chwili odstąpienia od umowy. Kwotę zapłaty oblicza się proporcjonalnie do zakresu spełnionego świadczenia, z uwzględnieniem uzgodnionej w umowie ceny lub wynagrodzenia, a także wpłaconego zadatku.

§7 ZMIANA TERMINU LUB ODWOŁANIE USŁUGI

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do odwołania z ważnej przyczyny wykonania Usługi w terminie nie później niż na 7 dni kalendarzowych przed planowanym terminem, chyba, że ważna przyczyna wystąpiła później. Przez ważną przyczynę należy rozumieć zdarzenia losowe, w szczególności nagła choroba.

  2. Sprzedawca niezwłocznie poinformuje Klienta drogą mailową o odwołaniu wykonania Usługi z ważnej przyczyny i wyznaczymy nowy termin.

  3. Niezrealizowana Usługa zostanie wykonana w najbliższym możliwym terminie. Uiszczona cena zostanie zaliczona na poczet realizacji nowego terminu lub zostanie zwrócona Klientowi – zgodnie z jego decyzją.

  4. Klient na 7 dni kalendarzowych przed rozpoczęciem realizacji Usługi może zgłosić potrzebę zmiany terminu Usługi lub z niej zrezygnować.

  5. W przypadku rezygnacji Klienta z Usługi na mniej niż 7 dni kalendarzowych przed jej rozpoczęciem, Sprzedawca ma prawo do zatrzymania wpłaconego przez Klienta zadatku.

§8 PRAWA AUTORSKIE

Wszelkie treści, materiały elektroniczne oraz Usługi świadczone przez Sprzedawcę, dostępne w Sklepie, stanowią utwory w rozumieniu ustawy z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych, podlegają ochronie prawnej i stanowią własność intelektualną Sprzedawcy.

§9 DANE OSOBOWE I PLIKI COOKIES

Zasady dotyczące przetwarzania danych zostały opisane w Polityce prywatności, która znajduje się pod adresem: _______________

§10 POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA SPORÓW
I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ PRZEZ KONSUMENTA

  1. Sprzedawca wyraża zgodę na poddanie ewentualnych sporów wynikłych w związku
    z zawartymi umowami o wykonanie Usługi na drodze postępowania mediacyjnego. Szczegóły zostaną określone przez strony konfliktu.

  2. Konsument ma możliwość skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń. Konsument ma możliwość m.in. do:

  1. zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego z wnioskiem
    o rozstrzygnięcie sporu wynikłego z zawartej umowy,

  2. zwrócenia się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej z wnioskiem
    o wszczęcie postępowania mediacyjnego w sprawie polubownego zakończenia sporu między Klientem a Sprzedawcą,

  3. bezpłatnego skorzystania z pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika praw konsumenta lub organizacji społecznej, do której statutowych zadań należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich).

  1. Bardziej szczegółowych informacji na temat pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń, Konsument może szukać na stronie internetowej http://www.uokik.gov.pl oraz w siedzibach i na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych,
    do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów lub Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej.

  2. Konsument może również skorzystać z platformy ODR, która dostępna jest pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr. Platforma służy rozstrzyganiu sporów pomiędzy konsumentami i przedsiębiorcami dążącymi do pozasądowego rozstrzygnięcia sporu dotyczącego zobowiązań umownych wynikających
    z internetowej umowy sprzedaży lub umowy o świadczenie usług.

§12 POSTANOWIENIA KOŃCOWE

  1. Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest np.: zmiany przepisów prawa– w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. Nowy regulamin wchodzi w życie z dniem publikacji stronie internetowej Sprzedawcy.

  2. Do umów zawartych przed zmianą Regulaminu stosuje się wersję Regulaminu obowiązującą w dacie zawarcia Umowy.

  3. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który jest Konsumentem zostaje poddane sądom właściwym zgodnie z właściwymi przepisami Kodeksu postępowania cywilnego.

  4. Rozstrzyganie ewentualnych sporów pomiędzy Sprzedawcą a Klientem, który nie jest Konsumentem zostaje poddane sądowi właściwemu ze względu na siedzibę Sprzedawcy.

  5. W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego.

Regulamin wchodzi w życie w dniu 10.07.2023r.

Załączniki do Regulaminu

        1. FORMULARZ ODSTĄPIENIA OD UMOWY

Informujemy, iż formularz ten należy wypełnić i odesłać tylko w przypadku chęci odstąpienia od umowy. Korzystanie z formularza jest fakultatywne.

Adresat:

KOPALNIA ŚWIADOMOŚCI ANNA KACZMARCZYK

Jankowice (43-215),

ul. Borowikowa, nr 3A, lok. 4

e-mail: kopalniaswiadomosci@gmail.com

telefon: +48 503 066 432

Ja/My(*) niniejszym informuje/informujemy(*) o moim/naszym odstąpieniu od umowy sprzedaży następujących rzeczy(*) umowy dostawy następujących rzeczy(*) umowy o dzieło polegającej na wykonaniu następujących rzeczy(*)/o świadczenie następującej usługi(*)

Data zawarcia umowy(*)/odbioru(*)

Imię i nazwisko konsumenta(-ów)

Adres konsumenta(-ów)

Podpis konsumenta(-ów) (tylko jeżeli formularz jest przesyłany w wersji papierowej)

Data

(*) Niepotrzebne skreślić.

WZÓR FORMULARZA REKLAMACYJNEGO

Miejscowość, data

Do

KOPALNIA ŚWIADOMOŚCI ANNA KACZMARCZYK

Jankowice (43-215),

ul. Borowikowa, nr 3A, lok. 4

e-mail: kopalniaswiadomosci@gmail.com

telefon: +48 503 066 432

Imię, nazwisko

Adres konsumenta

Reklamacja towaru

Niniejszym zawiadamiam, iż zakupiona przeze mnie w dniu __________________ Usługa jest wadliwa. Wada polega na ________________________

Wada została stwierdzona w dniu ________________________________

Z uwagi na powyższe, żądam*:

  • doprowadzenia do zgodności z umową

  • obniżenia ceny

  • odstępuję od umowy i proszę o zwrot ceny Usługi na konto ___________

Z poważaniem

*niepotrzebne skreślić